معترضی بانور حقیقت وحکمت
◼️حسين(ع) اسلامي را نشان داد
⬅️ بايد در عالَم و آدم تصرف نمايد
⬅️و به جاي آنکه فرهنگ کفر به خود اجازه دهد مناسبات بشريت را رقم بزند،
⬅️ بايد اسلام در جهان کفر تصرف نمايد
⬅️ و همة مناسبات بشري صورت ايماني به خود بگيرد
⬅️و در دنياي کفر حسين(ع) و شيعيان او از اين جهت مورد قهر و غضب هستند.
⚜حسين(ع) از جمله معترضاني است که در پيشاني خود نوري از حقيقت دارد
⚜ و مردم را به آن دعوت ميکند
⚜و لذا او غير از آن معترضاني است که خودخواهي آنها انگيزة اعتراض آنها است.
?تعادل جمال و جلال الهي در حرکت حسين (ع) موجب ميشود
? هم شيرازة حاکميتي که حجاب نور محمدي شده است به هم بخورد،
? و هم جايگزيني دلانگيز پيشنهاد شود،
⬅️ و لذا روش حسين (ع) غير از روش آنهايي که حامل تعادل جمال و جلال الهي نيستند
? و در نتيجه؛ يا فريفتة ليبراليسم و چهرة نرم نظام کفر ميشوند،
? و يا بدون رعايت حکمت حسيني، همچون طالبان اداي مقابله با نظام کفر را در ميآورند،
? در حاليکه خود بازيچة کفراند.
?تعادل جمال و جلال الهي در حرکت حسين(ع) موجب ميشود
⏪که حرکت او يک انتحار سياسي و تلاش بيثمر نگردد،
✔️ چون در اين نهضت هم حقْ درست شناخته شده
✔️ و هم باطلْ به معني حقيقي باطلبودن مورد حمله قرار ميگيرد.
⬅️و هر وقت در هر نهضتي چنين تعادلي برقرار باشد
⬅️ آن نهضت عقيم نخواهد ماند،
?و راز ماندگاري انقلاب اسلامي
?و ناپايداري طالبانيسم در همين نکته است.
منبع: حسین حقیقتی ماورای تاریخ